poniedziałek, 9 września 2013

Dermedic- Hydrain3 Hialuro-koncentrat balsamu nawadniający skórę






Jeszcze wcale nie tak dawno borykałam się z niesamowicie suchą skórą, której nie pomagały nawet apteczne maści przepisane przez dermatologa i alergologa. Nie była to wina żadnej choroby czy uczulenia, ot poprostu samo  przyszło i nikt nie wiedział czemu. Było to niezwykle uciążliwe i wymagało ciągłego smarowania tłustymi maziami na receptę, które niewiele dawały. Uratowało mnie zwykłe masło do ciała z drogerii i do dziś pamiętam, że było to Fruttini by Aldo Vandini wiśniowo-waniliowe:) Dość tych wspomnień, bo dziś pokażę Wam ten oto koncentrat nawadniający skórę aptecznej marki Dermedic.

Kosmetyk ten jest przeznaczony dla skóry suchej, bardzo suchej i odwodnionej, choć ja akurat myślę, że nie bardzo nadaje się właśnie do tej bardzo wysuszonej. W składzie zawiera wodę termalną, kwas hialuronowy, proteiny owsa, oraz 5% urea.

Jest to dosyć gęsty balsam o jakby delikatnie morskim zapachu, który nie zostaje długo na skórze i nie drażni. Kosmetyk łatwo sie aplikuje i co dla mnie ważne w ogóle nie zostawia nieznośnie tłustego filmu jak czasem się zdaża i piżama nie lepi się do skóry kiedy używam tego specyfiku wieczorem.
 Osobiście jestem zadowolona z działania tego produktu, bo moja skóra jest po tym koncentracie gładka, odczuwalnie nawilżona, przyjemna w dotyku, a rezultat utrzymuje się jeszcze dnia kolejnego, ale jak wspomniałam na początku osoby ze skórą bardzo wymagającą mogą czuc niedosyt i uważam, że w tym wypadku ten balsam będzie trochę za słaby.

Przyczepię się na koniec do trochę niezbyt dobrze wykonanego opakowanie. Jak widzicie na pierwszym zdjęciu klapka jest oderwana w połowie. Stało się to kiedy tuba raz jedyny spadła mi z niewielkiej odległości na podłogę i od tego czasu każdy jej element kruszy się i łamie w czasie jej otwierania. Możnaby to dopracować.

Ja sama nie kupię już drugiego opakowania, bo w kolejce czekają inne mazdiła do przetestowania, ale myślę, że śmiało mogę polecić ten koncentrat wszystkim posiadaczką skóry od normalnej po suchą, a jeśli macie większy problem z przesuszeniem to najpierw poproście w aptece o próbkę tego kosmetyku.

Ocena 4+ / 5

Cena: 200g / ok 17zł

Dostępność: tylko w aptekach

Znacie ten kosmetyk ? Jaki jest Wasz ulubiony balsam do ciała?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz