wtorek, 11 czerwca 2013

Dziś recenzje kosmetyków do mycia twarzy, których aktualnie używam :

1. Neutrogena Visibly Clear 2in1   150ml

Jest to dosy gęsty krem o neutralnym zapachu. Można go używać tradycyjnie do mycia twarzy lub jako maski, ja nie próbowałam tej drugiej opcji.Kosmetyk dosyć dobrze myje i odświeża i tyle. Nie zauważyłam aby robił coś więcej. Używam go rano. Mam już końcówke opakowania i nie zamierzam ponawiać zakupu. Ocena w skali szkolnej to 3/5

2. Nivea Visage Pure Effect All in 1  150ml

Gęsty krem z niebieskimi drobinkami, którego możemy używać jako żelu do mycia, peelingu bądź maski. Ja poprostu myłam nim twarz, a w trakcie tego drobinki peelingujące delikatnie złuszczały skóre.Pod względem intensywności jest to średni peeling, mnie pasuje, choć moim ulubieńcem jest chyba już wycofany brzoskwiniowy peeling St.Ives. Po umyciu cera rzeczywiście jest gładka, przyjemna w dotyku, dobrze oczyszczona i zmatowiona. Kosmetyk przyjemnie pachnie, jakby morsko.Zawiera ekstrakt z magnolii.Tubka właśnie mi się skończyła i myśle, że kupiłabym All In 1 po raz drugi. Ocena 4/5


od lewej Nivea Visage Pure Effect All In 1,      prawa strona Neutrogena Visibly Clear 2in1


1. Iwostin Purritin- żel do mycia twarzy     150ml

Lubię naszą rodzimą markę Iwostin. Stosowałam wiele jej kosmetyków i praktycznie zawsze byłam zadowolona. Nie inaczej jest z tym żelem. Jest bezbarwny, średnio gęsty o typowym zapachu dla kosmetyków tej marki. Dobrze oczyszcza, skóra jest gładka. Uzywam go rano, więc nie wiem jak radzi sobie ze zmyciem resztek makijażu, ale naprawdę dobrze usuwa nagromadzone przez noc sebum, a przy tym nie przesusza cery i jest łagodny.Zawiera Zinicidone (reguluje wydzielanie sebum i ogranicza powstawanie zmian trądzikowych), Physiogenyl (stymuluje regeneracje naskórka i nawilża),wode termalna z Iwonicza Zdroju, ekstrakt z aloesu, alantoinę. Pewnie jeszcze kupię go ponownie. Ocena 5/5

2. Tołpa Dermo Face- normalizujący żel do mycia twarzy   150ml

Dostałam do tego żelu także tonik oraz dwa kremy z tej serii, więc również je Wam pokaże. Ten żel jest całkiem niezły. Ma troche zbyt lejącą konsystencję, dlatego trzeba uważać przy otwieraniu klapki.Nie jest bezbarwny, choć na zdjęciu pewnie tak ta konsystencja wygląda, ale jakby leciutko brązowy, cięzko mi to określić. Pachnie neutralnie. Podoba mi się w nim to, że czuć, że cera naprawdę jest oczyszczona, sebum usunięte, a cera miła w dotyku i gotowa na dalszą pielęgnację. Jest to łagodny żel, nie ma nic wspólnego z typowymi ´´zmywaczami´´ przeznaczonymi dla cery tłustej. W składzie znajdziemy kwas salicylowy, ekstrakt z kory cynamonowca, ,cynk, ekstrakt z mirry. Fajny kosmetyk. Kupiłabym ponownie. 5/5



lewa strona Tołpa Dermo Face  , prawa Iwostin Purritin

1. Dermika Pharmatherapy Sebumetric-żel do łagodnego oczyszczania twarzy   200ml

Jest to mój pierwszy kosmetyk pielęgnacyjny Dermiki( no nie licząc maseczek w saszetkach, ale te okazały sie dla mnie beznadziejne). Przede wszyskim ten żel rzeczywiście jest łągodny, a skuteczny. Dobrze oczyszcza rano , zmywa lekkie zanieczyszczenia, a przy tym absolutnie nie ściaga cery. Pieni się minimalnie, ale to nie ma większego znaczenia, nie zawiera SLES. Znajdziemy w nim kwasy owocowe. Pachnie przyjemnie, lekko owocowo.Jest dosyć rzadki, więc akurat buteleczka to dobry pomysł, choć szczerze powiedziawszy wolę tubki. Gdyby udało mi się go gdzieś przyuważyc to raczej zaopatrzyłabym sie w kolejne opakowanie  Ocena 5/5

2.Soraya B3 Vitamin- oczyszczający żel do mycia twarzy  150ml

Żel o przyjemnym zapachu, coś ala zielona herbata i lekko zielonkawej barwie, choć nie jest to zbyt wioczne. Pieni sie dobrze, ale to sprawka SLS, kto tego składnika bardzo nie lubi niech omija ten żel. Mnie to nie przeszkadza tak bardzo. Oczyszcza dobrze, cera jest matowa, ale niestety też lekko ściągnieta, nie na tyle jednak, żebym natychmiastowo musiała nakładać krem. To nie jest mocny żel i krzywdy nie zrobi, ale wrażliwcom nie polecam.Nie zmniejsza rzecz jasna przetłuszczania cery, jak zapewnia producent, ale akurat dla mnie nie musi tego robić żel do mycia twarzy.
Zastanowiłabym się nad kolejnym zakupem. Ocena 4/5

od lewej Soraya B3 Vitamin , prawa Dermika Sebumetric

Wszystkich tych kosmetyków używam na zmianę do porannego oczyszczania twarzy.
Mam nadzieję, że te krótkie recenzje Was zainteresowały. W kolejnej notce przedstawię Wam inne żele do mycia, których używam wieczorem. Pozdrawiam Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz